Naslovnica Zdravlje Najbolje prehrambene navike za brži gubitak masnoća oko struka

Najbolje prehrambene navike za brži gubitak masnoća oko struka

77
0
PODIJELI

Ako želite smršavjeti, umjesto da idete na dijetu, pokušajte promijeniti svoje obrasce ishrane.

“Kada smanjite masnoću, ona se istopi sa svih dijelova vašeg tijela, a ne samo sa stomaka. Vaša bedra, ruke, struk, pa čak i vaše lice će pokazati efekte gubitka masti”, dodaje.

Isprobajte ove navike za brzo skidanje sala sa stomaka.

Jedite pravi doručak

Nedavna istraživanja dovela su u pitanje vjerovanje da je doručak pouzdana strategija mršavljenja. No, mnogi stručnjaci za ishranu i dalje savjetuju klijentima da ne preskaču jutarnji obrok, već da se fokusiraju na zdravu hranu koja potiče gubitak težine.

“Ne radi se samo o tome da dobijete dovoljno kalorija, već i o tome da dobijete pravu vrstu”, kaže Reda Elmardi, RD, certifikovani specijalista za snagu i kondiciju za The Gym Goat.

Studije su pokazale da ljudi koji doručkuju vlakna obično imaju niži BMI (indeks tjelesne mase) od ljudi koji preskaču doručak.

Steknite naviku da jedete hladne žitarice bogate vlaknima ili toplu zobenu kašu – oboje su dobri izvori vlakana.

Identifikujte pravu glad

Jedan od najefikasnijih načina da se riješite sala na stomaku je da steknete naviku da jedete da biste zadovoljili glad, a ne iz navike, da jedete jer ste anksiozni ili depresivni, ili da jedete zato što, pa, zapravo niste gladni.

“Oko 75 posto ljudi ima pobrkane mehanizme žeđi i gladi. To znači da ponekad kada misle da su gladni, oni su samo žedni, ali na kraju jedu više. Ako se pobrinemo da smo adekvatno hidrirani, možemo završiti da jedemo manje kada smo zapravo gladni”, kaže Bess Berger, RDN, koja je specijalizovana za žene koje se bore sa sindromom policističnih jajnika (PCOS) u Nutrition by Bess.

Jedite domaća jela

Kada sami kuhate obroke kod kuće, trebali biste automatski jesti zdravije jednostavno zato što obroci u restoranima obično sadrže mnogo dodatnih kalorija, ugljikohidrata, masti i natrijuma – sve su to imenice sinonim za nezdravu ishranu. Kuhanjem prirodno pripremate hranu pažljivije. Lakše je steći naviku izbjegavanja nezdravih masti poput rafinisanih ulja, brze hrane, čipsa, kolačića i drugih upakovanih grickalica koje su pune konzervansa.

Pijte manje da biste manje jeli

To nije prehrambena navika sama po sebi, ali utiče na vaše prehrambene navike. Stvaranje navike izbjegavanja svakodnevnog pijenja alkohola može vam pomoći da značajno smanjite masnoću na stomaku.

“Stalno ispijanje piva, vina ili koktela dovešće do toga da se alkohol apsorbuje i brzo pretvori u masnoću, koja ima tendenciju da se taloži u vašem stomaku”, kaže Juliana Tamayo, nutricionista iz FitnessClone.

Štaviše, kada pijete alkohol, ne samo da unosite kalorije iz napitka, već često konzumirate i hranu bogatu energijom kao što su pica, čips, bivolja krilca i čizburgeri. Čak i ako ne pijete alkohol, pazite na broj kalorija koje unosite iz pića. Mogu biti podmukli. Umjesto toga, stvorite naviku odabira vode, vode s voćem i nezaslađenog ledenog čaja kao pića bez kalorija.

Jedite nakon vježbanja

David Brendan, RDN i certificirani lični trener sa StartRowing, je još jedan zagovornik povremenog posta za ubrzavanje gubitka masti. On preporučuje 16-satni post i zakazivanje treninga otpora na kraju, negdje između 13 i 16 sata posta prije jela. Ta navika će ubrzati sagorevanje masti, kaže on. Nakon brze i vježbe, vaše tijelo je spremno da iskoristi to gorivo.

Također morate ostati hidrirani vodom do tačke kada je vaš urin bistar. Dobra hidratacija je ključna za tijelo koje pravilno funkcionira, što uključuje efikasno sagorijevanje masti.

Jedite voće i povrće

“Pola vašeg tanjira treba da bude ispunjeno voćem i povrćem bogatim hranljivim sastojcima“, kaže Burdeos.

Ove namirnice bi također trebale biti vaša primarna užina uz orašaste plodove. One daju mnoge važne zdravstvene prednosti bez obzira na to pokušavate li smršati ili ne.

Budući da voće i povrće obično imaju malo kalorija, oni smanjuju ili sprječavaju unos dodatnih kalorija između obroka koji se obično pohranjuju kao masne naslage.