Naslovnica Trudnoća i porođaj Šest preporuka za ishranu nakon porođaja

Šest preporuka za ishranu nakon porođaja

133
0
PODIJELI

Trebalo je devet mjeseci da nakupite kilograme, a za povratak tijela u formu trebat će godina

Tijelu će nakon porođaja trebati vremena da se oporavi, a u tome vam može pomoći pravilna prehrana. Evo nekoliko savjeta kako jesti zdravo i pri tome skidati višak kilograma koje ste dobili tokom trudnoće:

1. Pričekajte najmanje šest mjeseci nakon porođaja prije se nego što se odlučite na skidanje viška kilograma. Tako ćete tijelu dati priliku da se oporavi od stresova kroz koje je prolazilo tokom devet mjeseci.

2. Jedite hranu bogatu željezom, posebno ako dojite. To će vam pomoći da se oporavite od velikog gubitka krvi tokom poroda. Kombinirajte hranu bogatu željezom s hranom koja sadrži vitamin C – na taj način pomoći ćete tijelu da što bolje apsorbira željezo.

3. Ako dojite, trebat će vam još dodatnih 300 kalorija dnevno kako biste osigurali dovoljno energije – jedite uravnoteženo, neka se na vašem jelovniku nađe dovoljno ugljikohidrata, bjelančevina i masti.

4. Budite strpljivi – trebalo je devet mjeseci da nakupite kilograme, a za povratak tijela u formu trebat će godina.

5. Nastojte jesti što više cjelovitih žitarica, mahunarki i zelenog lisnatog povrća – tako ćete organizmu osigurati sve što mu je potrebno bez viška kalorija.

6. Krećite se, ali ne pretjerujte. Prije nego što se odlučite na neki od oblika tjelovježbe, posavjetujte se s liječnikom.

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here