Naslovnica Life Style Šta biste trebali piti prije spavanja ukoliko želite imati kvalitetniji san

Šta biste trebali piti prije spavanja ukoliko želite imati kvalitetniji san

190
0
PODIJELI

Istraživanja su pokazala da je odraslim ljudima potrebno sedam ili više sati sna. Isto tako, postoji nekoliko vrsta napitaka koji mogu poboljšati kvalitet vašeg sna.

Mnogi ljudi tvrde da im mlijeko pomaže da se oslobode stresa. Ono je odličan izvor esencijalnih aminokiselina. Isto tako, kazein protein čini da se duže vremena osjećate sitim. Mlijeko također sadrži triptofan koji reguliše san, prenosi Eat This, Not That.

Kamilica se vijekovima konzumira kao prirodni lijek za snižavanje šećera u krvi, liječenja simptoma prehlade i pomoći pri nedostatku sna. Stoga, konzumirajte čaj od kamilice ukoliko se borite protiv nesanice.

Sok od trešanja ima mnogo zdravstvenih prednosti, kao što su jačanje imuniteta i poboljšavanje kondicije. Sok od trešnje sličan je mlijeku po tome što sadrži velike količine melatonina zvanog triptofan, koji, kako je već spomenuto, reguliše san.

“Pijenje soka od trešanja povećava proizvodnju melatonina u tijelu. Zbog njega ćete se manje buditi u toku noći”, kazao je ljekar Toby Amidor.

Lavanda se prvobitno koristila kao oblik aromaterapije, a sada služi kao sredstvo za smirivanje. Pomaže kod depresije i umora, naročito ženama koje su se tek porodile. Naravno, ima dobre efekte na kvalitet sna.