Naslovnica Life Style Šta stoji iza bizarnog trenda gdje se djevojke u bikiniju slikaju na...

Šta stoji iza bizarnog trenda gdje se djevojke u bikiniju slikaju na snijegu?

135
0
PODIJELI

Dok meteorolozi najavljuju da ćemo se i ove sedmice suočiti sa velikim minusima, sasvim je postala normalna pojava da na društvenim mrežama naiđemo na fotografije influensera koji se po zimi slikaju odjeveni samo u donji veš ili kupaći kostim.

Bizarni trend u kojem se poznate dame, ali i one koje to nisu, skidaju u bikini i slikaju na snijegu, počeo je 2019. godine.

Svemu su doprinijele sestre Kardashian koje su svoje skijanje te zime pretvorile u snimanje u bikinijima. Tada su se ove planetarno popularne sestre potrudile da svima pokažu kako je njihova omiljena odjeća zimi bikini i debele čizme.

Od tada, korisnici društvenih mreža počeli su se masovno upuštati u ovaj izazov i postavljati slične fotografije.Pored Kardashianki, u izdanju na čiji nam se sami pogled ledi krv u žilama vidjeli smo i Vanessu Hudgens, Jessicu Simpson, Elizabeth Hurley, Mariah Carey, čak i Rihannu.

Kendall je to ponovila i ove godine, a na svojoj fotografiji skupila je čak 11.9 miliona lajkova. Isto su uradili i albanska pjevačica Dua Lipa te glumica Nina Dobrev.

Oznaka #snowbikini do danas je skupila preko 1.747 objava.

Ipak, prije nego su sestre “proslavile” ovaj trend, Kim se u takvom izdanju pojavljivala već 2015. godine kada je dobila i brojne kritike.

Ipak, čini se da su se stvari do danas promijenile.”Ženama je dosadilo da nose otrcanu odjeću i budu pokrivene od glave do pete. Ovo je način da se zabavimo i zimi”, objasnila je jedna influenserica.

Brazilka Thais Macena izjavila je kako je, nakon što je vidjela kako je ovo postao viralan trend, odlučila da ga slijedi.

“Nisam mogla da vjerujem. Ta fotografija imala je najviše lajkova na mom profilu”, rekla je.

Sudeći po onome što same tvrde, zaključak je da se sve svodi na lajkove, a u skladu s njima smjenjuju se i trendovi na mrežama koje su postale svakodnevni dio naših života. Vrijedi pravilo da koliko je objava uvrnutija, to je bolja, a neke su, zapravo, toliko uvrnute da gube svaki smisao.